ännu en vecka avklaraad

jo men vissst !
nu har man överlevt ytterligare en vecka oh det känns så jävla skönt.
fick reda på idag att man fick rätt höga betyg i svenskaoh engelska, oh ja..
de förstörde väll inte min dag direkt? :D
efter skolan åkte man hem till pappa för oh chilla där ett tag,
oh hittade sin gudfar där på platss !
så man åkte la hem med honom (y'
Rätt så skönt så man slapp hålla på med alla jävla fitt bussar,
plus att man kom hem tidigare, så de kändes väll skönt !
fick också reda på att min supergulliga lillebror hade gjort örhängen till mig för att han saknar mig så mycket,
så sjukt jävla gulligt gjort av honom!
De är sådant som gör att man får tårar i ögonen.
ska nog se till oh dra dit lite oftare, man vill ju inte tappa kontakten med dem !
inte för något i världen.
dock fick jag inte dom idag, utan ska få dem senare, men jag ska fan bära dem med stolthet när jag får dom !
är på så jävla bra humör idag så att det inte är sant, ingen / inget kan förstöra för mig!
Funderar på att ge skolan lite mera tid, så att jag höjer mina betyg.
Jag menar.. De är fett värt det, och jag vet ju att jag kan för det är vad alla säger hela tiden.

På hemkunskapen idag skulle vi baka småkakor, men.. våra kakor vart liiite äckliga. mohahah, förutom kola kakorna :P Dom var fan goda!

men nu ska man väll fortsätta oh lalla omkring som en död zombie! tjaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0