Du vet vem du är.

Du är en av dom som betyder massor för mig oh jag ställer upp för dig i alla lägen, nomather what.
men jag blir så jävla arg när du går oh säger att du är tjock, för lilla vännen det är du absolut inte. du är så långt ifrån tjock som du bara kan bli, så lägg av med det där snacket för de är bara bullshit.
jag älskar dig och de är ingen tvekan om saken, men ja blir ba så arg när du ba skiter i oh äta,
speciellt eftersom att du absolut inte behöver det alls. du skulle kunna käka tonvis med mat utan oh bli fet. sluta fokusera på vad andra tycker om din kropp oh börja fokusera på vad du trivs i.
för ded är trots allt vad det handlar om, hur andra ser på dig. du kan förneka det bäst du vill men lilla gubben jag vet hur det är. jag är inte precis smal jag heller. men allting handlar inte alltid om vad andra ltycker om dig utan om hur du vill se ut, folk ska älska dig för den du är oh inte för den du har blivit för att dom tycker du ser bättre ut så. jag vet att det är lättare sagt än gjort, men grejen är den att du mår så jävla mycket bättre när du slutar fokusera på vad andra vill se ist för oh fokusera hur du mår bra av att se ut. nu kanske du tänker att du vill ha den där smala slanka muskulösa kroppen, men de är ju inte ditt påhitt direkt eller hur ? det är ju något du har fått utav andra människor, media & tv. tro mig eller ej men de påvärkar ens hjärna så sjukt mycket, men vart ska du sätta gränsen ? Ska du dra gränsen vid det tillfället att du är så smal så att du mår dåligt utav det, eller ska du dra gränsen där du fortfarande mår bra ? jag vill inte att du ska må dåligt för fem öre & du borde göra ngt åt det här för de kan inte fortsätta såhär !


Jag älskar dig.
Du vet vem du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0