Gammla minnen från en sen sommarkväll.

Sitter ute i kolleke på vinberga gård och har sovit här sedan igår,
rätt skönt oh vara 'hemma' bland alla syskon och allting,
jag skulle ljuga om jag sa att jag inte har saknat allt här !
min lillebror adam är typ sötaste i världen oh har som sagt gjort örhängen,
oh så hade han typ försvarat ´mig framför edwin oh hade varit typ suuupergullig,
de är sådant som gör de värt oh komma hit, oh som får ögonen oh tåras!
Har kommit fram till att man inte tar sig långt i livet utan vänner eller syskon !
De e lixom dom som verkligen kan lysa upp hela ens dag oavsett hur ledsen eller nere du än är,
dom förstår så mycket mer än vad man tror..


Och på tal om syskon, eftersom att jag ändå vet om att du läser min blogg morsan,
så ska jag bara tala om att jag KANSKE kommer i ´sommar, men de beror på om ja får tag i cigg eller inte,
men måste erkänna att jag inte alls är sugen på o träffa dig just nu,
inte för att du inte köpte åt mig utan för att du skyller all skit på pappa.
Har alltid gjort & kommer alltid göra.

- Det stör mig.



jag saknar dock kim & my, dom är seriöst mina änglar & De gör så jävla ont att vi knappt har någon kontakt alls, men när dom är äldre ska jag ta mer kontakt med dom, oh även se till att dom vet varför man inte är / var världens bästa storasyster.
Men jag älskar dom oavsett vad !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0