- Bet u wisch'd you stop'd and turned in time!

ja jag önskar nog det iallafall! Sitter hemma här där jag hör hemma, eller ja, nästan iallfall, jag är hemma hos min far, och allt jag kan tänka på är vad jag gjorde i Norrland, att jag inte tog vara på den tiden jag hade, att jag bara sspelade need for speed o satt vid datan, mestadels av tiden, då jag hade kunnat göra så mycket annat, långa promenader i naturen, dra in den friska luften som dom faktiskt har där uppe, och bara njuta. I hjärtat av Sverige. För de är ju det de är, hjärtat av Sverige. Har aldrig fattat vad folket har menat när dom har sagt så innan, har alltid tyckt att dom är bra jävla störda som påstår att det ska vara hjärtat av Sverige?! Men jag protesterar inte längre, för jag vet att dom har rätt. Hmm, konstigt jag erkänner att jag haft fel? Haha ;). Och om de inte var så att jag visste att jag kommer få bästa betygen nu när jag går i resurs, på Frejaskolan, så hade jag nog tagit mitt pick och pack, satt mig på bussen och flyttat till norrland! På ca tio sekunder typ. Men jag vill gå kvar i frejaskolan mitt sista år, och jag vill stå där som ett fån om ett år och tjuta över att jag ska lämna det ruttna jävla stället jag hatar. Oh shit, de kommer vara tomt utan niorna i år ! Men ja.. vad ska man göra? Livet går vidare baby! Dont give up just cus it gets a little crazy!





Just nu sitter jag här vid datan, har precis ätit pizza.. Yummi! Funderar på om jag ska dra in till gnesta, eller om jag ska lägga mig i sängen och sova bort hela jävla dagen, vaknade ju för en timma sen typ, och nu är klockan fyra, så kan lika gärna lägga mig ner och somna om igen, eller något liknande. Finns ändå ingenting att vara vaken för. Hahah vad emo de där lät, men de är ju så, fan ska jag vara vaken för? Ja just det. Inga argument! haha.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0