- Promise me if i leave myself open i wont make a misstake'

Finns inga ord som kan beskriva,
finns inga tårar som kan visa
finns ingen som kan göra det åt mig,
finns inget som bevisar att jag gör rätt.
finns inget som säger att beslut jag tar är rätt,
- Finns ingen genväg.


Grattis far min!
40 år..
ily.



Sitter hopkrupen i sängen, med en aldeless för stor tjocktröja och en aldeless för stor tankebana. Har aldrig haft den här känslan förut. Jag skulle nog inte ens önska denna känsla till min högsta fiende. Den tär på en, sliter en bokstavligen i stycken. Och det är jobbigt, så otroligt jobbigt.
Är det någon som vet när höstlovet börjar? - För de är väll klart jag kommer mamma.
Jag saknar er alla och hoppas verkligen at jag har lov snart, tills dess få jag väll lyssna på Martin stenmark o lådsas att jag sitter i din bil 'Rally Harry' morsan, så kanske tiden går lite snabbare!



Kommentarer
Postat av: Renee

Du är så varmt välkommen! Alla häruppe längtar & saknar dig ;)

2010-08-04 @ 09:12:09
URL: http://reneeniilsson.blogg.se/
Postat av: kia

jaaaaaaaaaaaaaaaaa

2010-08-04 @ 22:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0