- Were in this together!

Oj är klockan redan sju ?! shit tiden bara rinner iväg..
JAG BLEV STUCKEN AV EN GETINGJÄ*EL IDAG!
För första gången i mitt liv o jag var helt oförberedd på de,
men de gjorde verkligen asont.. i typ fem min, haha.
så de var inte så farligt, så ja tänkte ju att nu när ja
äntligen har blivit stucken så kanske ja inte är rädd längre?
Men ååh jo! de är jag fortfarande.. suck.
Jaja, de blev pizza idag, men de var inte så jätte gott om ja får säga de själv,
men efter de så hyrde vi film iallafall, kommer inte ihåg vad den heter,
men de är skräck iaf :)!
sen e godis chips dipp o läsk inhandlat,
så snart kryper vi väll ner i soffan o glor! :),
ha de bra alla som vill.

Kommentarer
Postat av: F R I D A-what it's like to be me

jag är också rädd för getingar. . . .

2010-08-06 @ 20:00:01
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0