170 inlägg och olika rubriker varje gång (y)

Har ni någonsin haft en sådan dag då ni mår 'ingenting' ? Varken dåligt eller bra, du mår liksom .. tomt. ingenting, a big fat nothing. Men ändå är allt jobbigt precis allt, varenda sak du är tvungen att göra är jobbigt. så jobbigt så att du vil gråta, trotts att du mår ingenting, är likgiltig, så är varenda liten sak som att plocka upp en penna från golvet, en utlösande faktor till att du ska börja gråta? Har ni någonsin känt så och vad beror det på? varför känner man så för?






dear lord you're done,
took so many of my people
im just wondering why
you havent taken my life?
like what the hell am i doing right?

skolan börjar som sagt imorgon och jag känner hur pressen sakta pressar mig neråt, hur ska jag klara det här? har så stora förväntningar på mig själv. Ska ha bästa betygen som möjligt och det har jag knappast nu, typ godkänt i alla ämnen eller något. förutom tre. Men jag behöver bättre. VGn & MVGn. Jag nöjer mig inte med något annat för jag vet att jag kan uppnå dom betygen, om jag bara vill. kämpar. Men det sätter en enorm press på mina axlar. Ett år. trehundrasextiofem dagar. eller vare trehundrafemtiosex? Blandar alltid ihop de där. Men skit samma. Hur som helt så behöver jag plugga. plugga plugga plugga, men hur ska jag hinna? Hur ska jag orka?

oseriös bild.



Samtidigt som skolan börjar imorgon är sommaren slut, vart fan tog mitt lov vägen? Jag som skulle hinna göra så mycket? jag ångrar inte en dag, inte en sekund, inte ett beslut, som jag tog - men allt gick så fort. Jag har lärt mig rätt mycket om mig själv den här sommaren faktiskt, och jag har lärt mig att de är okej att slappna av, släppa, ta saker som de kommer och inte planera varenda sekund av mitt liv. Snart kommer Annika hem igen med Benjamin från tandläkaren, så då ska vi åka och handla, jag funderar på att ta mina pengar med mig och köpa godis. s ö t s u g e n. Men jag vet inte faktiskt. Men de lär nog antagligen bli så, haha. Jag kommer sakna sommaren, men hösten är faktiskt min favoritårstid, de är rätt många som gillar hösten.. & jag älskar den. mjukiskläder, stora tjocktröjor & kyla. Fina färgade löv som faller till marken. vackert. Men tills hösten är här, får ni stå ut med en sommarbild på vackra lilla dessi ♥

 

 

 

 

 

ja jag saknar dig. Och jag älskar dig av hela mitt hjärta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0