bara för att

Ibland gör man saker som är helt utan mening, ibland skrattar man utan att se det roliga i det hela, ibland låtsas man vara glad utan att känna glädjen och ibland bara gör man saker automatiskt, inte för att man vill eller känner för det utan för att man måste. ibland händer saker som man inte kan förklara, saker som man inte kan kontrollera, och ibland är man otillräcklig. Jag önskar att jag var där med dig nu, jag önskar att jag upplevde samma rädsla o smärta som du, för jag vet att du känner den. Det fanns en anledning till att du bad mig att ringa ikväll och jag tackar gud för att du gjorde det. Jag vet inte när jag kommer att få se dig igen gubben, men de är du&jag, aight? Vi siktar mot stjärnorna! Jag önskar att det fanns något sätt som kunde göra att du fick en del av mitt liv, en del av min trygghet och en del av min tillvaro. Jag vet att du har skrikit på hjälp, desperat letat efter någon som kunde förstå, jag kan inte förstå, kan inte fatta hur du tänker, men jag kan lyssna när du behöver prata, som ikväll. Och jag kan försöka få dig att förstå att det finns något bättre. för det gör de. Jag vet att du inte har haft det lätt jag vet det, jag kan förstå det efter allt du berättat, Men jag tänker inte vara den som säger åt dig vad du ska göra o inte, jag älskar dig missförstå mig inte, för de gör jag. Men de är inte mitt jobb att agera mamma, inte någonstans, men sen vet du vad jag tycker om de du håller på med. jag vet vad som kommer att hända inatt, vet vad du kommer att göra. Och jag tänker inte skydda dig för det, inte någonstans, men jag vaktar din rygg när du än behöver det o det vet du. Jag skulle ljuga o svära på bibeln för din skull, skulle göra allt. allt jag vill är att du ska få ett bra liv & komma ut ur det som du har nu. För du vet det själv, du har sagt det själv att du inte behöver det, att du klarar dig bättre utan det. men dina perspektiv på saker och ting är annorlunda. Men jag tror på dig, Tror att du kommer klara det här! Och om allt fuckar upp sig, om ingenting går som det ska, om allt är åt helvete, om du krälar på marken och inte vet var du ska vända dig, så kom ihåg att jag finns här, kom ihåg mitt mobilnummer, kom ihåg mig. För jag ställer upp i vått otorrt oavsett vad så finns jag här för dig så som ingen annan har gjort. Och jag vet att du litar på mig, för annars hade du som sagt aldrig ringt mig inatt, aldrig bett mig höra av mig.. T a c k för att du gjorde det, tack för att jag fick veta att du mår bra, tack ..... its you and me, and we are going to heaven! Remember?

Kommentarer
Postat av: carina s

men guuud så bra du skriver.

2010-08-08 @ 10:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0