Haha nej kia, jag har inte blivit ett monster.

ligger i annikas säng och väntar på att vi ska åka snart, ska hem till pappa på en fika, trotts att jag åkte från dom igår, haha.Igår städade jag fan hela rummet från topp till tå, gick igenom alla kläder, slängde de som skulle slängas, osv oh jävlar så jobbigt det var. haha.

blir så arg, så satans jävla förbannad blir jag, jag hatar det här. hatar allt överhuvudtaget.
jag försöker ju faktiskt här, försöker hjälpa en annan. och så kommer du med dina patetiska
jävla fördommar, eller nej inte ens det, du ser ner på dom. Du ser ner på dom som är svagare
än dig själv, och jag blir arg. kan inte förstå varför, kan inte fatta varfär du tittar på människor
som är svaga med förakt, till vilken nytta då liksom? Dom blir inte starkare av att du glor som om dom
vore äckliga småkryp. De hjälper inte alls ska ja tala om, fick ja chansen skulle jag ge dig en smäll.
No regrets

Kommentarer
Postat av: kia

oki vad bra då :)

2010-08-10 @ 11:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0