hej Gud, älskar du mig ?

Haha jo de kan man ju undra! Vaknade vid sju imorse och trodde jag skulle dö.. Tror jag börjar få urinvägsinfektion! Great! Pappa ska ha sin fest på lördag, jag börjar 'bli sjuk' för första gången i mitt liv, och jag hade planerat att låta bli att få urinvägsinfektion också ! ;s , Menmen så kan de gå om pappa har en pool hemma! Ja.. och nu kan man ju såklart inte somna om, så de blir la till att sitta här som ett fån och inte veta vad man ska göra alls, och de är inte bra. inteinteinte bra. Men nu ska jag gå ner o äta frukost trorja, om ja inte sitter kvar här o ssjunger falskt o högt.
Haha, pappa sa att jag sjunger bra, och han tyckte att jag borde börja sjunga opera, HAHA Två skämt i ett ;) Men komplimangen var väll rolig att få fast den inte stämmer ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0