Saknar Norrland

jajo jag gör väll de mot min vilja, drömmer om de på nätterna tydligen o ja, inget jag minns men ja pratar tydligen i sömnen, haha ;) funderar faktiskt starkt på att att flytta dit, efter att ja gått ut skolan, men jag vet inte, för jag flyttar ju till ingenting.. Och vill gå ett bra gymnasium med bra utbildningar o shit, oh de finns nog inte i norrland, plus att de ändå nt finns ngt jobb däruppe, och jag vill inte leva på soc kan jag ju säga. Nej jag vill ha en bra utbildning och ett bra jobb, så de blir nog ingenting med att flytta till norrland iallafall, hmm.. men jag gillar stället som fan :)


jahapp, imorgon blire feeeeest o fira pappa, tagga tagga tagga, haha :) Kommer en massa trevligt folk oh ja.. önskar bara att Lena kunde komma.. menmen, nu ska ja lägga mig o läsa, ciaao!

Kommentarer
Postat av: jennifer

juste du lånade ju bok, hur gåre med den haha ? :D

2010-08-07 @ 00:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0