vad vill du?

Vad vill du när du tittar på mig sådär? vad döljer sig bakom dit leende? Vad ser du när du tittar på mig? Vad döljer sig bakom ditt pannben, vad tänker du på?

Har ni tänkt på hur lite man egentligen vet om en människa? Hur lite dom berättar för en gemfört med hur mycket dom tänker? Hur mycket vet man egentligen om en människa? Känner man egentligen någon alls? Och hur vet man vem man kan lita på eller inte? Jag vet inte, men .. de borde vara rätt ensamt om alla skulle tänka så. om man inte skulle lita på någon? Och hur kan man säga att man älskar en människa man egentligen inte känner? Älskar man utsidan?
jag vill veta vad som döljer sig bakom ditt leende.

Kommentarer
Postat av: F R I D A-what it's like to be me

sådär tänker jag också ibland. Hur vet man egentligen vem man kan lita på? Det är så många som sviker. Men finns säkert många många som är 100% äkta också. Men hur ska man veta vem som är vad? Det är skit svårt att veta.

Och det där att man inte får ut vad man tänker. Det är så sant, dete går inte att gå ut i ord de tman tänker. Eller. Jag kan inte i alafall..

2010-08-18 @ 21:20:29
URL: http://fridamarklind.blogg.se/
Postat av: F R I D A-what it's like to be me

sådär tänker jag också ibland. Hur vet man egentligen vem man kan lita på? Det är så många som sviker. Men finns säkert många många som är 100% äkta också. Men hur ska man veta vem som är vad? Det är skit svårt att veta.

Och det där att man inte får ut vad man tänker. Det är så sant, dete går inte att gå ut i ord de tman tänker. Eller. Jag kan inte i alafall..

2010-08-18 @ 21:20:30
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0