Åh underbara väder!

Solen skiner och allt är underbart!
Slutade vid tio från skolan idag,
men stannade kvar till ca klockan 3!
haha pluggis man känner sig,
fixade mina p-piller idag och ja,
allting var frid och fröjd,
haha, de stog att man kunde få deprissioner utav
dessa p - piller,
så om ja är lite emo,
skyll förfan på mina piller xD ^^

skolan funkar bra som fan,
lite synd bara att de ska bli sommarlov,
nu när jag äntligen kommit igång!
men jaja, de lär väll antagligen låta annorlunda senare :P
fast å andra sidan ska de bli så jävla nice med sommarlov!

sitter och lyssnar på lite breaking benjamin som jag för den delen
gjorde ett arbete om idag !
hahah stooolt man känner sig ;D


jag har tråkigt och har ingen aning om vad jag ska ta mig till?
en promenad ner till hamnen kanske??
köpa lite glass och ta med sig hunden?
ta lite foton på vägen också kanske?
de låter fan asnice,
så får de nog fan bli asså!
ladda luren först,
sminka sig,
oh sen ner mot hamnen!

bilder kommer väll sen antar jag!

ciiiaaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0