allt mellan himmel och jord,

sitter vid datorn, (igen) med en hund breve mig, sjukt söt ! helvit och ja,
otroligt vacker !

Lyssnar på Fredrik åkare och cecilia lind,
haha har fått låten på hjärnan och den vill inte försvinna!
den är så sjukt söt,
mamma är ute i stallet så ja,
är ensam med kim o my,
vid typ halv fyra fyra ska vi dra ner till kia och lars,
som sagt och då ska mamma fråga om jag får låna ngra cigg
av kia tills imorrn (a) haha,


Mamma åker bort under midsommar, så jag lär antagligen få vara ensam i detta lilla hus,
under en hel helg (a) (:
Hon ska till mellerud förstår ni så att kim och my får träffa sin pappa,
trevligt trevligt för dem, men jag tänker inte sitta i en bil i 98 miljarder timmar, när jag redan sitter sammanlagt ett helt dygn i en buss,
med fram o tillbaka resa inräknad till wilhelmina.
det känns som om det räcker, eller vad säger ni?



så hon kaaanske vågar lämna mig ensam hemma, här. haha hon tror typ att jag ska ha värsta festen oh supa sönder eller ngt, jo men eller huuuur lixom? mitt ute i skogen med vilka pengar och vilka kontakter då lixom?
Hahah, hon är sååå trög, men hon tror typ att kia kommer bjuda mig på alkohål eller ngt, men lixom haaalllåååååå, de tror jag inte va. dessutom hade jag väll inte behövt ta emot alkohål isf (a).. haha (6)




Det hade varit rätt trevligt att vara här om solen hade skinit och de hade vart varmt, men tror ni att de är de eller? haha nej ! de är fan kallt asså,
haha och jag som nästan bara packade ner sommar kläder, menmen !
man lär sig av sina misstag antar jag väll (:


haha snön här försvann ju förfan den tjugonde maj! de var iallafall så mamma och kia sa,
meeeenee ja, jag är verkligen glad att jag inte bor här, för vafan, vem vill bo i en inavel by?
inte jag iallafall! och jag bara ber att mamma tar kim o my härifrån,
för fan.. såhär kan dom inte bo! eller ?


aja. nu ska jag väll ta och hitta på ngt vettigt, som att.. logga in i facebook? haha, för de finns fan inget annat att göra ute på landet!


som min gudfar citerade;

När gud skapade världen.. vände han ärslet åt wilhelmina!

och haha, jo de gjorde han säkert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0