De flesta tjejer älskar smaken av att suga kuk!

var något jag fick berättat för mig för ett tag sen,
av en kille.
haha, förklarar det saken eller är de faktiskt sant?
jag skulle ju gissa på att killen är störd,
men vadfan vet jag?
De kanske finns tjejer som gillar smaken,
så hahah vad säger ni?
är de gott enligt dig, eller är killen ett pucko?

har bara slappat omkring hela dagen idag och tagit det luungt,
var hos frissan idag i ca två timmar med annika och emelie,
som klippte sig!
jätte fina blev dom båda två,
oh ja.
annika beställde klippningstid till mig på freedag,
så jag ska klippa mig då. i guess!
men jag har ingen aning om hur jag vill ha det!
allt jag vet är att jag veeeeeeerkligen måste klippa mina toppar
och inte bara liiite.. men ja vill ha mitt långa hår kvaar! :(
så ja, jag har lite beslutsångest,
men frisörskan sa faktiskt att man kunde ta det i omgångar,
så jaaa. :)




men nu ska jag kolla på jims värld och försöka sova,
för imorgon bär de av till stranden !


ciaao ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0