du är en ängel, missbildad, men perfekt

tänker inte ens förklara rubriken,
en människa bara.
en underbar sådan..
den som någonsin skadar honom,
ska jag dra ner till helvetet,
om de så än betyder att jag med måste stanna där.




dagen har varit lugn, somnade vid halv tre tre inatt,
och vaknade klockan ett idag,
sen efter de for jag o mamma in till wilhelmina,
hände nt så jävla mkt faktiskt,
var inne i konsum o sen systemet,
oh typ ja, idag äre oooonsdag,
så de betyder att om jag sover halva dagen imorgon, (torsdag)
så är de snart fredag o grillfest ;)
haha ja längtar faktiskt,
de ska bli rätt intressant.. ;)





























där har du något att se upp till, någon att vara stolt över, den människan föddes till jorden av ett syfte
och tro mig, han uträttar det han är född till med perfektion. Människan är snäll och underbar, en sådan som de
inte finns speciellt många av, och jag kommer alltid att finnas vid hans sida.
hans ord lyser upp och sätter färg på min gråa vardag,
och hans sätt att vara får det värt att stå ut med smärtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0