Du är inte bara en stjärna, du är MIN stjärna !

kom hem från kia och lars för ca två timmar sedan,
har suttit i soffan oh typ latat mig sen dess,
inte orkat göra någon annat,
men vad ska man göra lixom? Mitt ute i ingenstans.
finns inte så jävla mycket att göra om jag ska vara ärlig !
Mamma tittar tv och kim o my sover,
så ett härligt lugn har spridit sig över detta lilla hus.
De märks som fan att jag har ändrats när de gäller min hemsituation,
enda sedan jag flytta till annika o krille har allt varit så mycket lugnare,
jag har varken fått raseriutbrott eller något liknande på hur länge som helst !
I vanliga fall när kim och my bråkar o mamma skriker på dem får jag psyk av allt oljud
och skriker jag med, men jag lyckades till och med skratta åt dem idag !
hitta något roligt över deras frustration, se de från den roliga sidan,
och gissa vad ? Jag är så jävla stolt över mig själv !
och jag är så jävla tacksam gentimot krille och annika för att dom har hjälpt mig
att hitta lugnet. en slags balans som jag inte har upplevt förut,
jag är dom evigt tacksamma ! Och inte nog med det, när jag är hos dem,
orkar jag till och med sattsa på min skola! Jag vet att det är sommarlov osv nu,
men jag kommer komma tillbaka till skolan mer taggad än förr,
- Och köra gärnet!
Jag ska ha mina betyg i slutet av nian och dom ska vara bra, inte dugliga, utan bra.
Jag funderar faktiskt på att gå upp och lägga mig nu, men vet inte riktigt om det är någon bra idé
då jag vill kunna sova längre imorgon så att mina cigg räcker längre (a) Haha, jag vet att jag
tänker som en mupp ! men vafan, man måste ju överleva ;)
och det gör inte jag utan cigg ! Jag blir nog den jävligaste människan på jorden om jag inte får röka!





S, du är inte bara en stjärna, du är min stjärna !
jag älskar dig lika mycket som jag älskar mitt kött och blod,
du är lika betydelsefull för mig som syret är för en människas överlevnad,
jag orkár inte ett steg på vägen utan din hjälp,
för det är du som gör så att man ler och är glad,
du stöttar en på ditt sätt.
och det är så jävla underbart att ha dig som en vän, som en bror, faktiskt.
jag saknar dig så sjukt mycket nu när jag sitter här uppe,
och lär antagligen ha en massa att berätta när jag kommer hem,
även om du inte alltid lyssnar på vad jag säger, kan du ju iallafall låtsas ;)
Hahah, i love you anyway !




Kommentarer
Postat av: PICCS FOTOBLOGG

Läste din kommenatar i Kissies blogg, heheh ville bara säga att du har helt rätt!

2010-06-13 @ 10:17:36
URL: http://piccs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0