Gnestadagen igår!

yeaah,
it couldnt be better!
träffade mina älskade änglar till systrar,
umgicks med underbart folk,
drack öl,
och HADE KUL !
riktigt!
dock var jag den enda tjejen, där ett tag.
Men tack för en underbar kväll grabbar!
helvete, vad lycklig jagär!
haha, råkade sno med mig antons hatt hem (a'
men de gööör ingenting, han saknar den inte iaf!
Vaknade med rufsigt hår och huvudet påända av att carl kom in i huerlins rum och skrek att vi försovit oss,
halv tio på morgonen xD, haha!
gick yrvaket upp oh ner, där man hittade göransson i full färd med gud vet vad ^^.
haha kul såg de ut iaf!
Gick ut och la oss på studsmattan oh rökte, (tog en återställare också faktiskt, men de va nt de godaste xd)
och tjugo minuter senare begav jag max anton och carl, oss till bussen!
drog och käka pizza, medans valle skratta åt våra 'gud-jag-villdö-eller-ge-mig-en-alvedon-' blickar!
haha, gott som fan vare med pizza, så drog max hem, jag och anton till ica,
och fick skjuts hem av weronica,
LIFESAVER,
btw, haha anton hittade en ny mamma igår, vid namn... jag kommer inte ihåg, xd men jag har hennes tröjja iaf!
haha, nu ska jag masa mig ner med stoooor möda till poolen,
iom att jag sitter hemma hos farsan ;)
och se om jag kan få lite färg!
man kan ju nt se ut som en jävla viting heller ;D!



Ett stort grattis till Max Göransson som fyllde år igår,
lite sånger osv blev det allt ;D
grattis gubben!
Hoppas du hade en asbra födelsedag,
men du var ju med oss,
så hur skulle de kunna bli ngt annat? ;D xd



På måndag blir det att dra tillbaka till trosa!,
tråkigt med sant,
undrar hur de blir..
yeah.
en vecka kvar av skolan,
sedan är de sommarlov,
jag tror jag skiter i sommarskolan,
mina betyg är rätt treevliga ändå?
iallafall vad jag vet ennu!



var även uppe hos min älskade FARMOR igår, herrejävlar, de får en att se hur längesen,
de var man tog en fika där uppe!
Lite skuldkännslor får man allt,
menmen, de är bara att göra ngt åt saken, antar jag!
Fick 500
av henne, snäll som hon är! :)
och dom kom väll väl till nytta på gnestadagen,
men haha nej, nu sitter jag bara och skriver massa världelösa ord,
som ingen orkar läsa iaf!
dags att sluta!

ciiiiaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0