helvete, nu var de slut på ölen !

haha, ja som sagt så skulle jag på grillfest i fredags,
och det blir ingen grillfest utan öl. såklart! så det fixade jag till,
vad annars? började dricka vid ett - två tiden på fredagen, var lagom full,¨
fick träffa den förbannade samuel som morsan tjatat om i nittio år (a) haha, nej
honom gillar vi ;).
Drack till ca fem på morgonen, sov till ca halv tio då samuels morsa kom o knackade på
husvagnen som ja o samuel soov i, och skrek förbannade ungjävel nu ska du vakna renee, du skulle dricka med mig klockan sex på morgonen, ja har redan dragit i mig en trea i vinare, nu får du fan komma upp ! hallå?!?!? reeeneee ?!?!?
hahahah, hon är för rolig hon, så jag försökte väcka samuel,
vilket jag nästan lyckades med, men att få med honom ut var en annan femma,
de funkade inte. haha, men han lovade att komma ut senare, och när
han gjort det hade jag redan hunnit dra i mig fyra öl med hans moder,
och resten av folket, haha morsan min såg inte så glad ut, men de är skitsamma, :D
vi åkte in till wilhelmina, jag samuel ivan sofie och emma, och ja 'raggade runt' som dom valde att kalla de,
och ja, körde snabbt gjorde dom med, men de var då fan ingenting mot vad krille brukar köra,
så jag satt lugnt i baksätet o njöt av bilturen,
när vi kom hem igen till hans moder började han dricka, för han hade såklart tagit en tur till systemet,
de skulle han ju aldrig missa en chans att göra, haha.
kvällen var lugn oh de flesta drack inte, de va väll typ jag ivan samuel emma och kia som drack,
menmen, de funkar väll de med,
slocknade i den satans jävla iskalla husvagnen vid halv ett inatt,
och sen kände jag att jag då fan var tvungen att åka hem,
eller ja, gå femtio meter hem, för haha, kan ju inte vara bosatt hos kia hela livet,
de funkar ju inte,










Så nu sitter jag här vid datan igen, och väntar på att han ska höra av sig, eller att jag ska få en ursäkt att gå ner dit, för haha de är så jävla mycket roligare där nere än här uppe, hehe, här sitter man bara vid datan/tv;n ochdet går inte för sig, inte alls. vädret är ju såå fint här, noot. regningt och kallt. menmen, nu ska vi inte gnälla på det inte.


nu ska jag dra mig iväg och duscha så mamma kan sluta tjura om att hon vill ha datan för att kolla försäkringskassan, fan i helvete, vad hon tjatar!
haha, nej nu ska vi inte gnälla på det heller, ciaao bitches !
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0