hur orkar hon?

hur orkar hon bo här uppe?
jag har varit här i exakt två dagar oh ja bokade biljetten hem idag,
för jag får tooookspel!
helvete vad jobbigt det äär.
ja saknar krille och annika. så de gör ont!
helvete!
men på fredag får jag träffa annika iaf,
vet inte riktigt när krille kommer hem,
men en sak är säker,
ja tänker ge han en feeeeeeet kram!
ooohja.


jag saknar trolla med, o dessi, o noah benjamin o emelie,
helvete, jag klarar mig inte utan människorna,
seriöst.. skulle nog kunna tjuta om ja nt fick träffa
dom på lääänge, ;o
HA!
o jag som hade tänkt stanna här uppe i en månad typ,
IN MY ASS.
de skulle jag aldrig klara av!




sitter o kommenterar toms foto i fb med ngn random dude, som påstår att jag inte är cool :(
haha, jag har inget liiiiv!

men nu ska jag fortsätta med det o lääängta tills tors,
byyye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0