jag blir irriteerad...

har ni hört den här reklamen på radio som säger att man inte kan sluta röka på en handvändning?
så därför ska man ta ngn ävla nikotinskit sak?

jag blir förbannad!
för de sätter artonårs gäns påre,
men grejen e den att det finns tusentals ungdommar liksom jag, som röker,
ska inte vi få samma hjälp som de vuxna att sluta röka, bara för att vi inte har nått en speciell ålder?
Vi är ju ändå framtiden.
så jag fattar inte grejen,
för folk ba gnäller om att de förorenar oh massa träd fälls för att kunna göra papper, bla ciggarett papper, rullpapper dvs.
men dom hjälper bara de vuxna att sluta? :s
pfft, jag blir arg för ingenting jag vet. Men de irriterar mig som fan, att vi inte kan få samma hjälp pga en jävla piss siffra..


jaja, nu ska ja roa mig med ngt annat,
oh lägga ut ett världelöst blondin skämt här,
trotts att jag är blondin sj!


Vet du varför blondintjejen alltid har blåmärken kring naveln?
- Den blonda killen är inte heller så smart.


yeah, i told you. Vääärldelöst!


c - ya all!

Kommentarer
Postat av: jenny

ja det är ganska svårt med design och sånt, Tack,

men den är inte så fin jusst nu men ska fixa den snart

2010-06-25 @ 10:53:46
URL: http://jenjys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0