jaha, så blir man kvar här iallafall..

stannar hos mamma tills den 28, hemresan var bokad tills på torsdag,
men de kanske inte var så tråkigt här iallafall, eller ngt i den stilen,
idag vaknade jag vid tio,
av att kevin hade skrivit ett sms till mig där de stod:
Renee hör av dig så fort du ser de här!!!
jag vaknar, ser smset.. ringer... han svarar inte!
så ja tänkte, jaja.. går väll o lägger mig igen, men kunde inte somna,
för fick de mest hemskaste senariona i huvudet,
så får jag ett sms ; nej skulle bara kolla om du skulle gå sommarskola med mig?

ASSHOOOLE !



hahahah men liite kul vare.

på fredag blire grilla oh ja,
ska träffa resten av kias ungar,
haha :)

mamma har börjat röka, MENTHOL !

EEEEEEEEEEEEEEUW, kärringcigg säger jag bara, men jaja, vill kärringen börja efter tio år så varsågod!



var även i ett stall idag, och mocka ur en heeel hästtranssport med SPÅN, oh bar utre till en box.
gissa om de var jobbigt ?!??!?!?!
aldrigigen..


menmen,
nu ska ja allt dra mig vidare från bloggen,
har lixom inge o skriiiva om,


c-ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0