nu vet jag iallafall vem du är, oh vad du står för, bejb, du är en stjärna, ja älskar dig

Du hade mig,
du visste vart jag stod,
du visste vad jag var berädd att göra.
vad jag ÄR berädd att göra,
du visste allt,
du såg allt,
oh när du var vid mållinjen backade du,
baby, tusen tack.
mina rakastan sinuah, eller hure nu stavas.
du tog vara på våran vänskap hällre än oh kasta bort den,
och jag var inte den som backade, jag är inte den som backar.
det var du,
tack.
jag kan inte beskriva i ord vad de betyder,
du är min vän,
nu o föralltid bejb.


ifall du ser de här; vet att jag sa att jag skulle glömma bort allt, men kunde inte, var tvungen o få skriva ner det, de är ingen som fattar iallfall, tror inte du själv fattar hur mkt de du gjorde ikväll, från början till slut, betyder för mig. de värmer mitt hjärta vännen, för att du såg det jag inte såg. ja finns alltid här för dig, speciellt sena sommarkvällar. <3
det är minnen som aldrig kommer blekna ur mitt huvud, jag menade det då, oh jag menar det nu; Du är fin som du är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0