tjejer är som nallebjörnar..

Lars- Nej viktor! inte slåss, tjejer ska man pussa på och gosa med, tjejer är som nallebjörnar, dom ska man vara snälla mot!
viktor - jaaahaaaa.... men ja kryper in i hundburen.



hahaha lars, men ja så kan man också uttrycka det,
dagen har varit allmänt irriterande iom att jag inte har fått sova ordentligt,
men igår träffa ja stefan så de goda humöret håller i sig :)
haha, han är aalltid trevlig att umgås med, men han delar nog inte lars
åsyn om tjejer.. mohaha.

vaknade såklart astidigt imorse, dvs typ halv tio, (min hjärna är typ inställd på de iom att ja tar mina p-piller då) haha, dum som man är så väljer man en sådan tidpunkt..

varit ute i risträsk, tjurig o dan, satt mest i bilen o muttra, men mamma får skylla sig själv för hon visste att jag inte ville följa med faktiskt, sådeså.


ikväll blir de väll till o ta de luuugnt antar jag, eller något.





kim- jag drömde att en polis tog min mamma... och gav henne böter, de var en hemsk mardröm o jag grät massor..
kim's kompis- jag drömde om en polis som körde upp kniven i mamma och tog mig till slakteriet.. DE var en mardröm..
mamma - du har lite livlig fantasi va ?
kim's kompis - NEE, ja drömde en mardröm!

HAHA jo! de kan man säga att de var med tanken på att ungen är sex bast..
haha, jag typ.. WHUT?

men ja,



nu ska vi typ äta 'värsta äckliga pytt i pannan' haha.. (förortsungar)
och sen ska jag göra.. ingenting och efter det ska jag.. duscha .. oh sen.. göra ingenting, visst låååter de suuper? (y)
hur står jag ut här uppe?


jaja, på fredag får man lite sysselsättning iaf.. ska bli kul oh se om morsan vågar ge mig, ******* eller inte :P, haha, de är fan något nytt isf!





ciiaaao


Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du att du är cool bara för att du tar p-piller. jag tycker du är det iallafall. man kan ju faktiskt byta tid om det är så. inte precis att jorden går under bara för man missar 3 min lixom..... tönt

2010-06-20 @ 20:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0