ett år, en månad och tjugoåtta dagar.






Så länge har vi varit utan dig nu,
Det var jobbigast i början,
grät som ett as,
men så länge du har de bra så är allt bra.
Det är inte lika jobbigt längre,
man har vant sig,
men saknaden finns där,
& gör sig påmind då man som minst anar det,
ensamma kvällar framför tv;n,
innan man ska sova,
de är alltid då de är som värst,
Men du kommer alltid vara en del av den här familjen,
& jag älskar dig stenhårt !



Yeah, gårdagen (valborg) Var nykter,
hade planer för igår men de blev aldrig av,
köpte ett ton godis istället,
åkte hem till pappa & satte mig framför tv;n med jennifer & moffa.
så skönt att bara få komma hit ibland & bara vara.
För hur mycket jag än älskar, (verkligen älskar) att vara hos krille & annika,
så måste jag ju komma hit ibland, oh hälsa på alla,
de finns trots allt människor här med som betyder världen för mig.
<3.
men idag händer de väll ingenting, jag stannar här tills på måndag,
ska vara hundvakt imorgon över dagen,
får väll se om jag orkar hitta på ngt.
ciiiaao !




jag vet att du sover
känner värmen från din hud
bara lukten gör mig svag
men jag vågar inte väcka dig nu
jag skulle ge dig allt du pekar på
men bara när du inte hör,
vågar jag säga så.
jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor,
jag kan inte ens stå när du inte ser på,
och genomnskinligt grå blir jag utan dina andetag,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0