Fick platsen på Resurs !

Jag är överlycklig,
fick veta i torsdags att jag fick platsen hos resurs,
kan de bli bättre?
många tyckte att jag överreagerade när jag skrek oh hoppa omkring i korridoren,
MEN, många fattar inte heller hur mycket det betyder för mig!
Nu kan jag sattsa ordentligt på min skola,
och det är exakt vad jag tänker göra också!

Jag måste börja prioritera vissa saker i mitt liv ännu mer, än vad jag gjort innan,
och välja bort saker/människor(..) ur mitt liv för mitt eget bästa,
även fast jag så jävla gärna vill ha dom kvar.
så funkar inte alltid det.
eller ja, rättare sagt jag vill ha DEN kvar,
mene.. De är inte de smartaste!

Jag måste slutavara 'sutch a girl' och börja ta mer ansvar för mina känslor,
våga säga ifrån oh helvete. För såhär kan jag fan inte fortsätta i resten av mitt liv,
de funkar fan inte så asså.
men ja.

Skulle ha varit med felix idag, men han dissar mig väll skulle jag tro,
liksom förra söndagen,
grinig?
- inte alls!

men ja, jag får väll leva med det antar jag (:


Är de någon som skulle kunna tipsaom en massa BRA bloggar, som man kan fördriva tiden med att läsa?!
skulle vara trevligt (:


som sagt så fick jag platsen på resurs, ska ha inprincip alla ämnen där förutom slöjd, hk, idrott & mentor.
känns förjävla skönt, både för min del & klassens !
ska ha möta med dem klockan åtta femton imorgon, så får väll se hur de går!
men vi har bara förbestämt en vecka och sen får man se vad dom säger efteråt,
men jag är iallafall glad över att få denna chansen,
(för er som undrar ; nej de är inte bara dessa två veckor som är kvar av åttan, utan antagligen under hela nian också) men de är inget bestämt ännu (;
Men man får hoppas på det bäääääästa.


men nu känner jag att jag bara skriver massa tomma överflödiga ord så kan lika gärna sluta skriva och roa mig med någonting annat (:

ciiaaao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0