Yeeaah, i love you.

Sorry för dålig uppdatering, men har varit liite upptagen (;

Gårdagen och dagen innan det spenderades med felix,
först var vi hemma hos honom ngra timmar oh senare drog vi till jonas,
träffade MY ! <333333333.
och typ låg i hans soffa, emil och kevin kom upp ett tag oh ja,
de var väll chill som vanligt.

sen var jag typ tvungen och dra vid halv nio så felix följde med en bit, <3.

väl hemma så typ, satte ja mig vid datan ett tag och tog det chill,
trött som ett jääävla as.


MIN LUR ÄR TRASIG !
så ni som har smsat och inte fått ett svar, jag har inte dissat er,
har bara inte kunnat se att jag har fått sms,
går fan inte ens oh sätta på telefonen ! :(
jag blir GALEN!


Jag har också lyckats med oh snubbla så att min sko gick sönder :(
så nu är den helt fuucking ceeeeepeeeee ;S
menmen, får la ta oh fixa nyyya.

Idag blir det till att träffa felix om en stund, oh sen dra hem vid 15.37 till käära lilla trosa, jo men visst !
Ska spendera lite tid till annika oh krille hade jag väll tänkt mig,
men krille är 4 suure, inte hemma.
så de blir la till oh vara med den andra blondinen i familjen ;D.
Ja annika jag syftar på dig :P.

Får väll se vad man kan hitta på,
men ett gott skratt får man alltid ur sig med henne,
lite kuuligt äre igentligen,
eftersom hon e vuxen oh jag barn,
men fett chill är hon (y'


yeaaah, men nu ska jag dra people, c-ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0