2 pack, slaskig pizza och skabb.

när mörkret faller och ingen ser,
kan du visa vem du egentligen är,
men till en viss mån förstår ju alla endå.

Likt en glasvas som spricker och går sönder,
finns det spricker i din inte allt för täta fasad,
flicka lilla du kämpar i förtvivlan och onödan,
till och med ett litet barn kan förstå,
att det kommer att spricka någon dag endå.

alla kommer att skratta,
få dig att be på dina bara knän att inte berätta vad de just såg,
när dom såg en glymt av den du egentligen inte var.
men flicka lilla där har du fel.

vi alla är som vaser av glas,
vi alla spricker och vi alla gör fel,
ingen ska reta dig för det vi igentligen redan vet,
öppna dina ögon så kan du se våra fel,
så som vi alla kan se dina.
Det handlar inte om att göra rätt och fel,
det handlar om att vara en del av oss alla,
en spricka i den trasiga vasen som oss många andra,
du är inte ensam om att vara trasig,
för det är vi alla.


Dålig uppdatering!! Förlåt jag vet och jag kan inte klandra er för att sluta läsa när det inte finns någonting nytt att läsa. På fredag åker vi, jag och Jennifer, till Norrland och fy satan vad skönt det ska bli! Ska möta upp Pierre i Stockholm och sedan ska vi alla tre åka tillsammans.
Finns inte så mycket mer att skriva för stunden och rubriken samanfattar hela min dag, även om det inte är någon som fattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0