Äntligen framme!

efter en lång resa fyllt med en efterbliven jennifer och :* ljud, så är man framme i Norrland som jag dessutom fått reda på är lappland, och inte norrland, men det kommer alltid att vara norrland i mina ögon haha.
Nu ska jag och jennifer vila upp oss så att vi orkar med dagen idag, som ska spenderas med bröderna larsen, och haha, för att orka med dem så måste man ha en jävla massa energi!

Har även fått se mammas valpar, och herregud dom är bedårande! Jag vill bara äta upp dem, så sjuuukt söta. Nej men nu ska jag lämna över datan till jennifer holm så hon också kan skriva ett blogginlägg och kolla fb, bye!
bild på mig som liten, funnen i mammas dator ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0