får så dåligt samvete.

får så dåligt samvete när jag ser att ni troget följer min blogg och jag inte uppdaterar, fy skämms på mig typ.
men just nu finns det inte så mycket att skriva om,
dagarna är mest upptaget av skolan, som för den delen går riktigt bra.

Snart åker jag och jennifer holm till norrland, ska bli så himmla nice, är taggad som fan, och massa bilder på det kommer väll antagligen att dyka upp när jag är tillbaka i lilla Gnesta igen.

jag bör också städa mitt rum, en tråkig del av vardagen, menmen det är väll bara att ta itur med det.

Jag funderar ganska myckeet över livet just nu,
försöker komma fram till vad som är viktigast för mig, just nu,
men jag kan inte komma fram till något, och det stör mig verkligen.
En annan sak jag har funderat över är vad som döljer sig bakom varje människa?
Och hur andra människor ser på livet, hur dom ser på saker i det stora hela,
jag kan ju bara se det ur min synvinkel. Se det med mina ögon liksom,
men hur ser ni på allt? Livet? vardagen?'
jag funderar på att låta någon gästblogga,
ge dem ett ämne att skriva om som jag skrivit i min blogg,
och sedan se vad dom kommer fram till.
gemföra våra synvinklar på saken,
någon som är frivillig? Skicka en kommentar isånnafall.
För det finns ju faktiskt andra sätt att se på olika saker,
som jag själv kanske inte tänkt på,
Som jag kanske till och med håller med om.
Eller så gör jag inte det.
men allting cirkulerar ju faktiskt inte kring mig.



gammal bild från norrland, döda mig inte nu jennifer ;)
T a g g a !

Kommentarer
Postat av: jennifer

en vecka och en dag kvar nu bara! haha vilken gammal bild

2010-10-21 @ 12:31:57
Postat av: Anonym

en vecka och en dag kvar nu bara! haha vilken gammal bild

2010-10-21 @ 12:32:10
Postat av: Nadja

jag vill gästblogga babe, <3



2010-10-22 @ 02:00:05
URL: http://imittegnahuvud.blogg.se/
Postat av: Nadja

ily

2010-10-22 @ 02:00:27
URL: http://imittegnahuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0