Jag saknar norrland.


Bild tagen från: Kristina Larssen.


Jag saknar Norrland utav bara helvete, första gången jag kom dit trodde jag aldrig att jag skulle säga dom orden, men nu gör jag det. har förvisso sagt dom någon gång innan, men har aldrig riktigt fattat hur underbart norrland är faktiskt. Dom som bor där tycker antagligen att jag är dum i huvudet som kommer dit frivilligt, men .. det är skönt att komma härifrån och ut till dom djupa skogarna, det trevliga folket, det är liksom.. litet, men det är en helt annan kännsla där än vad det är här. En helt annan stämning. Det går inte riktigt att förklara för den som aldrig har varit där mene ah.

Jag överlevde hela natten ensam hemma utan pappa & Weronica, haha jag är såå stolt! dumma max som inte ville komma hit.. hahah. Nej nu ska jag sluta skriva innan det här blir ett onödigt bara för att inlägg.


MaytheAngelsGuardyou.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0