Nu är jag trött på allt.

Tröttheten smyger sig på och jag känner att jag faktiskt inte orkar bry mig längre.
Skolan, eller ja, engelskan fuckar sönder, jävla helena. Skit också.
Folk ljuger, medans andra söker uppmärksamhet.
I mitt huvud är det bara fucking kaos.

Jag åker snart till mamma med jennifer♥
Ska bli så sjukt jävla skönt att komma bort från allt, för jag orkar fan inte detta just nu.
Allt man orkar med är att fucking sova, för skolan tar all energi, det har du fan rätt i jennifer, att skolan tar all energi asså.

helvetehelvetehelvete, jag som trodde jag hade börjat sköta mig. Men tydligen inte.
Är fan trött på de här nu,
är trött på att jag ska vara 'mognare' än småbarnen,
är trött på att jag ska vara ms duktig i skolan, då man ändå får skit fört sen, av den människan som gnällde som ett djur när jag inte skötta mig. Men sen när jag sköter mig.. ja då tycker han att han kan slta bry sig.
är så trött på att hålla käften om mina åsikter för att inte skapa problem,
fan i helvetes jävla skit, jag ska fan sluta med det.
fan ska jag HÅLLA KÄFTEN för?
De tjänar fan ingenting till iallfall.
Nej nu är jag arg, förbannad & trött.
Godnatt gott folk,
vi höres imorgon.

Kommentarer
Postat av: simon

men chilla lite :p kram

2010-10-14 @ 00:48:40
Postat av: jennifer

går inte att chilla direkt när man bor i ett dårhus

2010-10-14 @ 13:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0