avsändare: Simon Larssen

du har vunnit ett pris för världens tråkigaste blogg.. Grattis!

Haha jadu tack Simon,
första gången jag fick höra det där faktiskt, men alltid lär man sig något nytt, haha!

tiden bara flyger fram, shit var de inte maj nyss?
Dagarna flyter på med skolan, vännerna osv osv,
men min blogguppdatering är väll liite seg skulle jag tro,
men finns ju faktiskt inte så mycket att säga.
Jag är inte arg eller har synpunkter på något just nu som jag kan dela med mig av i bloggen,
inte för tillfället iallafall, de ända som är just nu är väll att det snart är time att dra till Norrland,
men det vet ni ju redan.

Nej känner att det här ennu ett världelöst inlägg som simon inte kommer gilla, haha, men för din del simon tycker jag att du kan läsa längre bak i min blogg, för jag är säker på att du hittar något du finner lite intressant iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0