vänner är som stjärnor, man ser dem inte alltid, men man vet att de alltid finns där, <3

yeaah, ja saknar min bruur ! <3.
men snart får vi träffas,
oh då jäävlar skaru fåp en fet kram !


Anonym om
tjejer är som nallebjörnar..:
tror du att du är cool bara för att du tar p-piller. jag tycker du är det iallafall. man kan ju faktiskt byta tid om det är så. inte precis att jorden går under bara för man missar 3 min lixom..... tönt


mitt svar Till : denna anonyma idiot, haha nej ja tror absolut inte att ja e cooool för att jag går på p - piller, och jag sa så fan heller att jorden går under om ja missar att ta dem med tre minuter, eller ja, tar dem tre minuter senare, jag sa ATT JAG VAR VAN VID ATT VAKNA HALV TIO EFTERSOM ATT DE E DÅ JA BRUKAR TA DOM, så har du något annat att öppna käften om, kanru ju iallafall klaga på ngt vettigt -.-



ja, hemresa lär väll bli typ på onsdag eller torsdag så ah, ja vetefan, vill ju stanna egentligen, men kan vara skööönt att komma hem med, men vet ju inte om ja ngnsin kmr tillbaka, oh ja.. vill hinna säga hejdå till allt oh alla oh ah, en viss människa. <3
men ja, vafan ska man göra?


ciiiao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0